دوستان سرباز و غیر سرباز خوش آمدید !

  

وبلاگ  بچه های سرباز افسر سپاه گردان امام علی ع   

 تیر 90 آموزشی نیشابور (باغرود) شهید هاشمی نژاد 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://mehraboon.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
آخی سربازی حتما خیلی سخته
البته فک میکنم خوشگذرونیای خاص خودشم داره
ایشالله که خیلی زود تموم میشه
با خاطرات خوب
پاینده باشید

سلام ممنون از نظرتون !
البته واسه ما بچه ها چون مدرک تحصیلی داریم زیاد سخت نیست اما همین که عمر آدم میره و وقتت مال خودت نیست سخته !

هستی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

برادر بگیر اون طرف نخوره به ما شهید شیم یه وقت

سلام یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام علی جون خوبی ایشالله
دمت گرم خیلی خوبه
کلی دلتنگی هامونو هم بیشتر کردی هم بدتر
ادامه بدی حتما
هنوز خیلی از بچه ها آدرسوندارن
آرشم کد۶

سلام عزیزم چاکریم !

صالح سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام من دسته دوم بودم،با شنیدن این اذان کلا حال و هوام عوض
شد،یادش به خیر همه سختیاها و البته شیرینیهاش،اذیتهایی که قناعتی میکرد.ممنون که منو به یاد اون روزهای پرخاطره انداختی.بازم سر میزنم،دوست خوبم.

سلام عــــــزیزم موفق باشی !
نگفتی از کدوم شهری و کد خودتو اعلام نکردی ! من و که میشناسی تو قسمت توزیع غذا بودم ! 202 کد 38

سعید شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://3second.blogfa.com/

سلام من الان اخر های دوره فرمانده دسته ای در گردان امام علی هستم
خیلی وب باحالی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد