سلام

سلام دوستان اگه بخواین مطلب ندید 

 

 یا همکاری نکنید بزودی وبلاگتون تخته میشه !  

 

دوستانی که به وبلاگ خودشون سر میزنن 

 

حتما نظر بدن وگرنه ایشالله ۱ماه اضاف بخورن 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
reza شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

خودتان مدیر باشید

مزه
مدیریت سایت
را حس کنید
شوید $ پولدار $ درعرض یک ماه
سلام و عرض خسته نباشید به دوستان و مدیران وبلاگ به اطلاع دوستان میرسانم که این سایت وبلاگ دهی به فروش میرسد
ارزان و باقیمت باور نکردنی عجله کنید تا به فروش نرسیده

www.zxr.ir


شماره تماس فقط جهت خریدیا اطلاعات بیشتر
تماس بگیرید
09361175641
لطفا عجله کنید اگر دنبال یک سایت وبلاگ دهی"سرویس دهی رایگان" هستید

به دوستان خود بگویید
سایت دیگر ما روزانه یک دامین.ir+کارت شارژ روزانه
همراه با تمامی کدهایه html
و اسکریپتهایه جالب و کاربردی
www.zblogr.com

علی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

به یاد پاسبخشی !

[ بدون نام ] شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

بهترین سایت تفریحی_عمومی
دارای مطالب آموزنده وجالب -دانلود بازی -نرم افزار-آهنگ و...
برای مشاهده ی این وبلاگ به آدرس
www.moslem2013.loxblog.com

این گل برای کسی که بیایید و نظر دهد

[ بدون نام ] شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

بهترین سایت تفریحی_عمومی
دارای مطالب آموزنده وجالب -دانلود بازی -نرم افزار-آهنگ و...
برای مشاهده ی این وبلاگ به آدرس
www.moslem2013.loxblog.com

این گل برای کسی که بیایید و نظر دهد

حجازی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام...

مما که سر میزنیم اما بچه های دیگه نیستن

به هر حال من از شما علی آقا که زخحمت می کشید

تشکر میکنم...

شما ادامه بده و کم نیار....

دلم واسه بچه ها تنگ شده به خصوص خودت و مهدی کد ۵۱
که چاکرشیم و کد ۳۰ و آقا میلاد و کد ۲۱ حمید خان همیشه ناله و سایر ....

سلام عزیز شما لطف دارید
جایی که ما هستیم زیر نظر مرکزیه - مهدی مرکزیه - مرکز استان البته منظورمه - و از مرکز سرویس هست که مارو و کادری هارو میرسونه - ما هم سوار میشیم ! حدود 20دقیقه الی نیم ساعت راهه - ما همیشه از دم در مرکز سوار میشیم و مهدی رو تقریبا هر روز میبینم ! اواخر بنده خدا راننده مزدا 2کابین بوده خسته بوده ماشین داده دست یا کادری و آقا لطف کرده تو بارون ترمز زده چپ کردن ! ماشین داغون شد اما کسی چیزیش نشد ! شانس بنده خداست ! هیچ کاری هم نمیتونه بکنه

محمد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام حاجی ما هم دوره ۱۷۸ گردان امام حسن بودیمامریه ها....موفق باشید

خیلی خوشحال شدم دوست من ! موفق باشی دوست عزیز

بهار یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://dostpesarha.blogsky.com/

سلام
از اینکه بهم سر زدی ممنونم
احساس میکنم وبلاگت یه طورایی موضوع جالبی هست.

سلام بنده هم ممنونم به وبلاگ بچه ها سر زدی ! فعلا وبلاگ خالی از مطلبه ! احتمالا چند وقت دیگه کلا پاکش میکنم چون کسی مطلب نمیده و همکاری نمیکنه !

هستی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

فکرکنم اینجا سربازخونه است شرمنده بی دعوت اومدم

ارمیا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://ermiya14.blogsky.com

سلام علی جان خیلی ممنون که بهم سر زدی و نظرات خوبتو نوشتی بازم بیا بهم سر بزن عزیز
خوشحالم کردی

سلام ! منم ممنونم که به وبلاگ دوستان سر زدی !

سمانه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.fands.blogsky.com



ممنون که نظر دادید

بهروز فلاح یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.tarjomeonline.blogfa.com

سلام عزیز ... من هم دوره 178 بودم ، گردان امام حسن ، 303 ، امریه ، یادش بخیر ، من کد 51 بودم ، خیلی حال می داد ... یاد همه بچه ها بخیر ... این محمد که با لا گفته امریه بود فکر کنم محمد ارشد خودمون بوده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد