ســــــــــــــــــــــــــــــلام آخر

بازم سلام   

شاید این آخرین یادداشت من باشه ! دیگه پیر شدم!  گاهی نظر بدید ! اینم یه دوران زندگی بود که داره تموم میشه یا تموم شده !  موفق باشید ! 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
masud چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام رفیق
منم آموزشی هتل باغرود بودن سال 85 اگه اشتباه نکم
فرمانده گروهانمونم یه بابایی به نام الهی پور بود یادش بخیر
دوران خوبی بود خاطراتش هیچ وقت از ذهنم دور نمیشه

موفق باشی

میثم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام.من 1 آبان اعزام میشیم. یعنی دوشنبه هفته بعد. 3 روز
دیگه.
چطور جاییه ؟ خوبه ؟ بده ؟

ممنونم میشم توضیح بدی

داداش شرمنده بودم ماموریت حیف شد نشد راهنماییت کنم آخه کسی دیگه نمیاد اینجا سر بزنه منم نمیام !

میثم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

راستی میشه اونجا گوشی برد ؟ الته گوشی بدون دوربین ؟
آخه من از غرب قراره برم اونجا. خیلی دوره. اجازه میدن بیارم. ئلی در مواقع مرخصی که بیرونم استفاده میکنم ؟

پادگان شهید هاشمی نژاد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ http://phasheminejhad.blogfa.com

سلام بعلت اینکه پادگان شهید هاشمی نژاد را میخواهند تعطیل کنند لطفا وبلاگ زیر را نشر و در وبلاگ خود حمایت تان را از این پادگان با عکسی و متنی ثابت کنید
http://phasheminejhad.blogfa.com

یه دوست شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ

با سلام دوست عزیز از این به بعد بگید هاشمی نژاد شیروان نه نیشابور امکاناتش درحد صفر هست
البته الهی پور اونجا مربی تاکتیک هست نه فرمانده گروهان
موفق باشید

میثم موذن جمعه 20 دی‌ماه سال 1398 ساعت 05:39 ب.ظ

بیست ماه هاشمی نژاد خدمت کردم
پنج دوره مسئول نمازخانه بودم
اگه یادتون باشه خادم الصلاة ها
یادش بخیر

محمدرضابهادری دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام‌بنده‌سال۷۲اونجاخدمت‌کردم‌دوره‌۶۰شهیدمدرس‌هیچ‌وقت‌یادم‌نمیره‌‌خشم‌شب‌وغروب‌خیلی‌غمگینش:
یادش‌بخیر

احسان فلاح از ساری جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام داداش احسانوهستم از شهر ساری ۸۲/۵/۱۸واسه اموزشی اعزام شدم به نیشابور دسته ۳ گردان ۳(گردان امام حسین)امروز یهو یاد اون روزا افتادم الان ۴۰سالمه و یه دختر دارم اون بود ازم سوال کرد کجا سربازی بودی که یادش افتادم و سرچ کردم کوهای بینالود پیاده روی هاش مسیر میدون تیر که از باغهای سیب و گردو رد میشدم منو یاده شمال و روستاهای خودمون مینداخت دلم تنگ میشد ماهم این روزها و بغض هارو گذروندیم یادش بخیر همش شد خاطره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد