هاشمی نژاد نیشابور ! واسه دوستانی که قراره اعزام بشد!

واسه آشنایی بیشتر دوستانی که قراره اعزام بشن ! 

 

تمام مربی های آموزشی عالی و خوب هستن اصلا نگران نباشید ! 

 

از گیر هاشون هم ناراحت نشید !   

 

اگر تصاویر کوچکند  اول SAVE کنید بعد ببینید ! تصاویر بزرگتر از چیزی است که در آییینه میبینید !

 

 

  

و این هم ورودی !!!!!!!   نیت کنید وارد شوید !!   

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام میشه بگین میان دوره چند روزه؟
دکترا هم می خواد موهاشون کوتاه باشه؟اگه آره با چند؟
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی

داداش شرمنده بودم ماموریت حیف شد نشد راهنماییت کنم آخه کسی دیگه نمیاد اینجا سر بزنه منم نمیام !

بهنام شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

یادش بخیر من دوره 174 بودم با تموم سختیاش ولی خاطرات زیادی دارم هم بد و هم خوب ولی هرچی بود تا اون روزی که بودم فقط فکر تموم شدن دوره بودم ولی حالا که کل خدمتم تموم شده دارم خاطراتمو یاد می کنم

میثم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

من قراره اول آبان 91 اعزام بشم یعنی 4 روز دیگه... خدا کنه بچه های خوبی دور و اطرافمون باشن بگیم بخندیم

ایشا ا..

نگران جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

کسی اطلاع داره که آیا آموزشی برای امریه ها (سرباز معلم) ممکنه تجدید دوره بزنن؟
همسر من الان هاشمی نژاد نیشابور سربازه و چون یه مقدار هیکلی و سنگین وزنه تو دویدن و بعضی کارا یه کم عقب می مونه فرمانده ستوان دوم مرشدلو هی بهش میگه نمی تونی تجدید دوره بزنم برات!!
خیلی نگرانیم
آیا واقعا اینکارو می کنن یا فقط میخوان بترسونن؟؟!!
خواهشا جواب بدینع

امیررحیمی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:55 ق.ظ

یادش بخیر سال ۸۶پادگان بودم اب لوله کشی گازدار بود

ایرانی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 09:26 ب.ظ

بره برنگرده سال ۸۲ دوره ۱۳۸ یا ۱۳۷ اونجا بودم. گردان امام حسین گروهان ۳.
مردم عزیز نیشابور.
غروب تلخ شهرشون.
مرخصی..
و مهدی نیرآبادی فرماده گروهان.
امیدوارم بچه ش شهید بشه. به خدا واگذارش میکنم آدم باد بکاره طوفان جمع میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد